Akademia Rozwoju Lidera Społecznego z bankiem Credit Agricole - „Ja zawsze – Ty nigdy, czyli jak się dogadać”

   Akademia Rozwoju Lidera Społecznego z bankiem Credit Agricole - „Ja zawsze – Ty nigdy, czyli jak się dogadać”. Fundamentem warsztatów jest komunikacja, natomiast temat, nad którym pochylamy się szczególnie, to konflikt.
   Analizujemy to zjawisko, wskazując przy okazji na przyczyny, mechanizmy towarzyszące oraz sposoby radzenia sobie w sytuacjach, kiedy pojawiają się sprzeczne interesy. Warsztaty zaprojektowane tak, aby wątek komunikacji i konfliktu można było odnieść do życia prywatnego oraz zawodowego, do sytuacji negocjacyjnych, a także do relacji w zespole.

Warsztat zostanie poprowadzony przez doświadczonych trenerów wolontariuszy z banku Credit Agricole.

REKRUTACJA ORAZ HARMONOGRAM:
do 17.05.2019 - Elektroniczna rejestracja kandydatów LINK
17.05.2019 - Weryfikacja zgłoszeń przez organizatora oraz sporządzenie listy osób zakwalifikowanych i
niezakwalifikowanych do wzięcia udziału w projekcie
17.05.2019 - Poinformowanie kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do wzięcia udziału w projekcie

    Warsztat odbędzie się 24.05.2018 w siedzibie banku Credit Agricole Bank Polska, pl. Orląt Lwowskich 1 w godzinach 09:00-16:00. Podczas warsztatu została przewidziana przerwa kawowa oraz catering.

ADRESACI PROJEKTU:
Akademia Rozwoju Lidera Społecznego skierowana jest do aktywnych działaczy społecznych, NGO zainteresowanych podnoszeniem swoich kompetencji, zdobywaniem nowych doświadczeń oraz rozszerzaniem swojej sieci kontaktów.

TRENERZY:

Ewa Łachut
Trenerka sprzedaży od 2007 r. Doświadczenie zdobywała na stanowiskach doradczych i managerskich w różnych instytucjach finansowych: Lukas SA, HSBC, Fortis Bank, AIG Bank oraz medialnych: Gazeta Wyborcza, Radio Eska, agencje reklamowe. Obecnie wspiera doradców banku głównie na sali szkoleniowej, pokazując różne możliwości zaspokajania finansowych potrzeb klientów. Prywatnie hodowczyni róż.

Anna Hetman
Trenerka, która od wielu lat zdobywa doświadczenie w bankowości. Absolwentka Politechniki Śląskiej i AWF. Certyfikowany Coach ACSTH. W ramach obowiązków służbowych dba o jakość obsługi klienta, a także rozwija kompetencje miękkie menadżerów i umiejętności sprzedażowe doradców w placówkach. Zwolenniczka coachingowego stylu zarządzania oraz uczenia poprzez doświadczanie. Miłośniczka fitnessu.

Katarzyna Weźranowska
Trenerka rozwoju kompetencji z certyfikatami Szkoły Trenerów „Brainstorm”. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Na co dzień wspiera przedstawicieli i partnerów handlowych Credit Agricole podczas warsztatów sprzedażowo-produktowych oraz negocjacyjnych, a także podczas treningów biznesowych w terenie. Wolontariacko prowadzi kółko gitarowe dla młodzieży. Pasjonatka języka rosyjskiego.

  W razie pytań zapraszamy do kontaktu: fundacja@akademiaodpowiedzialnosci.pl

             

 

wróć
facebook
newsletter


zapisz się