Akademia Rozwoju Lidera Społecznego w partnerstwie z Credit Agricole Bank Polska

Akademia Rozwoju Lidera Społecznego – podsumowanie projektu w partnerstwie z firmą Credit Agricole Bank Polska

 

W ramach projektu Akademia Rozwoju Lidera Społecznego, wolontariusze z firmy Credit Agricole Bank Polska przeprowadzili dwa warsztaty: „Bądź sobą w kontaktach z innymi, czyli moc osobowości” oraz „Samomotywacja jako podstawa osiągania satysfakcji z pracy wolontariusza”.

 

 

 

 

Motywowanie jest jednym z elementów strategii zarządzania. Każda zmotywowana osoba wykonuje swoje zadania bardziej efektywnie, pojawia się więc pytanie, jak skutecznie zmotywować się do działania?

 

To pytanie zostało postawione uczestnikom drugiego szkolenia odbywającego się 27 marca 2015r. w ramach projektu organizowanego przez Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu. W zajęciach uczestniczyło 24 przedstawicieli reprezentujących 21 organizacji pozarządowych z Dolnego Śląska.

 

Warsztaty prowadzili trenerzy–wolontariusze, pracujący na co dzień  we wrocławskim oddziale banku Credit Agricole. Podczas warsztatów uczestnicy zastanawiali się nad tym, czym ludzie kierują się, gdy wykonują swoje codzienne obowiązki i wykonują działania wolontarystyczne. Ponadto poznali metody motywowania siebie i innych, które mogą w łatwy sposób wykorzystać w swojej działalności.

 

Całodniowe szkolenie zwiększyło wiedzę uczestników, a także dostarczyło dużo  pozytywnych wrażeń. Jak mówi jedna z uczestniczek szkolenia, Ania ze Stowarzyszenia Chrzanowy Ogród: „Szkolenie bardzo przydatne podczas pracy z wolontariuszami. Wiedza zdobyta podczas zajęć zostanie wykorzystana w Stowarzyszeniu Chrzanowy Ogród, które od 2013 roku prowadzi wieś tematyczną pt. Chrzanów - Wioska Ostrego Smaku.”

 

Warsztaty spełniły oczekiwania uczestników, a także dostarczyły mnóstwo konkretnych wskazówek związanych z motywacją. Różnorodne zadania wykonywane podczas szkolenia sprawiły, że przebiegło ono w bardzo przyjemnej atmosferze i stało się miejscem wymiany doświadczeń między uczestnikami oraz trenerami. Bardzo istotnym elementem była praca grupowa, która zapewniła wszystkim wymianę inspiracji, o czym świadczy opinia Renaty z fundacji BUENA - „Moje wrażenia po szkoleniu są jak najbardziej pozytywne. Uważam, że tego typu szkolenia są potrzebne, szczególnie prowadzone w ten sposób, czyli praca zespołowa nad kilkoma zadaniami. I chętnie wezmę udział w kolejnych :)”.

 

Jesteśmy niesamowicie zadowoleni, iż firmy coraz częściej się angażują się w działania społeczne. Dzięki takim firmom jak Credit Agricole Bank Polska zwiększamy kompetencje liderów społecznych, dzięki czemu mogą oni efektywniej działać w swoich organizacjach, pomagać większej ilości beneficjentów oraz zwiększać zasięg swoich projektów.

 

Oto kilka zdjęć z warsztatów:

 

wróć
facebook
newsletter


zapisz się