Śniadanie CSR z firmą Amrest

Śniadanie CSR z AmRest oraz Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu

 O budowaniu oraz wdrażaniu strategii CSR, projektach społecznych i współpracy międzysektorowej rozmawiali w czwartek, 30 listopada, reprezentanci organizacji pozarządowych i przedstawiciele firm, działających na terenie Wrocławia. Spotkanie „Śniadanie CSR” zorganizowane przez AmRest i Fundację Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu było okazją do dyskusji na temat zaangażowania biznesu w życie lokalnej rzeczywistości. 

 W czwartek, 30 listopada, w SIEMACHA Spot Wrocław w Centrum Handlowym Magnolia Park odbyło się „Śniadanie CSR”. Wydarzenie wspólnie zorganizowały firma AmRest oraz Fundacja Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu. Podczas spotkania o projektach CSR w firmie AmRest opowiadały Iwona Sarachman, Dyrektor ds. PR i Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR Manager. Wykład wygłosił także Bartłomiej Świerczewski, Dyrektor Biura ds. Partycypacji Społecznej Urzędu Miejskiego Wrocławia.

Otoczenie spotkania nie było przypadkowe: placówka SIEMACHA Spot Wrocław w CH Magnolia Park jest innowacją społeczną zrealizowaną w partnerstwie: biznes (AmRest, Multi Poland) – NGO (Stowarzyszenie SIEMACHA) – samorząd (Miasto Wrocław). SIEMACHA Spot to nowoczesne miejsce rozwojowo-edukacyjne dla dzieci oraz młodzieży z Wrocławia i przykład owocnej współpracy międzysektorowej. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z programem edukacyjno-wychowawczym placówki, w realizacji którego pomagają wolontariusze z AmRest.

 - Spotkania takie jak to są bardzo inspirujące i pokazują, że wymiana doświadczeń to najlepszy sposób na rozwój wszystkich uczestników, zarówno dla biznesu, jak i organizacji pozarządowych. Kontakty zdobyte podczas takich dyskusji dają realne efekty w postaci nowych projektów i inicjatyw służących poprawie jakości życia w lokalnych społecznościach  – podsumowuje Stanisław Skórski, Prezes Fundacji Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu.

 ***

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza liczbą ponad 1500 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 15 krajach: Polsce, Czechach, na Węgrzech, Słowacji, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Austrii, Francji, Niemczech oraz Chinach.

Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie www.amrest.eu.


wróć
facebook
newsletter


zapisz się